קידום אינטרנטי? ממשק מספרים וירטואלים בעזרת מערכת CRM

נמצאים בעיצומו של קידום אינטרנטי? ממשק מספרים וירטואלים הוא כלי חשוב וקריטי בקידום שלכם ותוכלו להטמיע אותו באתר או בנכס הדיגיטלי שלכם בעזרת שלל דרכים אשר המומלצת ביותר היא הטמעה בעזרת מערכת CRM מלאה ואיכותית. שאלתם את עצמכם מדוע במקצוע שלכם יש אנשים עם רמת התקשרות נמוכה, לעומת כאלה שסוחפים אחריהם המון לקוחות מרוצים? הנרגנות והחשדנות כלפי מתקשרים, שאילת שאלה כמו "מאיפה הגעת אלי" וכד' מביעים פעמים רבות חדירה לפרטיות ועשויים להוציא את הרוח מהמפרשים של המתקשר כבר בשלב הדיון הראשוני. אז מה הסוד של האחרים? האמת היא שהם לא בהכרח ה- "נחמדים" יותר. הם פשוט עושים מה שנכון עבורם: משתמשים בממשק שמחליף להם את השאלה "מאיפה הגעת אלי" בתשובה ישירות, על המסך, לפני שהם ענו לשיחה. בדרך זו הם יכולים לדון עם הלקוח ישר בשירות המבוקש ולספק לו את המענה הנוח והידידותי מכולם.

מספרים וירטואלים מבית פיקס דיגיטל – כך זה עובד

כאשר אתם בונים קמפיינים בגוגל, פייסבוק, אינסטגרם ואחרים, ניתן להזין אותם לתוכנת מספרים וירטואלים. היא מקצה לכל קמפיין מספר שיהיה מספר טלפון וירטואלי ממנו יבצע המתקשר את השיחה. בפועל – הוא נכנס לקמפיין מהטלפון הנייד שלוף עם המספר שלו, וגם לחץ על "להתקשרות" באותו קמפיין מהטלפון הזה. אבל בשל כך שהקמפיין מקושר לממשק מספרים וירטואלים על המסך שלכם יוצג המספר הווירטואלי של אותו קמפיין. בדרך זו מבחינתכם ללקוח לא רק קוראים גיא, יוסי או שמעון. מדובר בגיא, יוסי או שמעון שהגיעו מקמפיין "פייסבוק מקצועי" (למשל) שמזוהה על פי המספר הווירטואלי לו הוא משויך.

כל שיחה נפתחת באופן ענייני

תוכנת CRM המאפשרת התממשקות והוספה של מספרים וירטואליים עושה הבדל משמעותי ומשפרת תהליכים ומקצרת זמני עבודה. כאשר אתם יודעים מאיזה קמפיין כל לקוח הגיע, מפה זה ממש ממש פשוט. כבר עם צלצול הטלפון אתם יודעים מאיזה פרויקט הלקוח הגיע ואז אתם יכולים לענות, לשאול לשמו ולא להיראות מופתעים כשהוא יציג את הנושא המקצועי שבו הוא רוצה שתטפלו. מטבע הדברים זה יהיה הנושא של הקמפיין ממנו הוא הגיע ולכן מומלץ בכמה שניות שנותרו לכם לפני קבלת השיחה לעיין בו ולהתעדכן מהם התכנים עליהם אתם צריכים לדבר.

הקידום הופך לקל ופשוט, מפה לאוזן

כאשר לקוחות מקבלים מכם מידע מקצועי ישירות בלי שתשאלו אותם מאיפה הם הגיעו הם כבר בשלב זה יחושו שאתם "ליגה אחרת" ביחס למתחרים ויפיצו את הבשורה שלכם ברבים. לקידום פרונטלי מפה לאוזן עדיין ישנה משמעות גם כשמדובר בעולם שכולו מסכים ודיגיטל. ביננו, בתקופה זו המלצה שהיא Word of mouth שווה אפילו יותר מזמנים קודמים. לכן, מאד מומלץ לעבוד עם ממשק מספרים וירטואלים ולספק למתקשר ישירות את התכנים בהם הוא מעוניין במקום לשאול מאיפה הוא הגיע.