מערכת לסגירת מעגל המכירות בחנות אינטרנטית של אתר עסקי

סגירת מעגל המכירות בחנות אינטרנטית ניתן לביצוע בשתי דרכים: או שהחנות משווקת מוצרים פיזיים המחויבים במשלוח או בדרופשיפינג שלכם מכתובתכם לכתובת היעד, או שהיא משווקת מוצרים שאינם מצריכים משלוח. הלקוח יוריד אותם מהמחשב שלו. למשל, תוכנות או ספרים אלקטרוניים ב- PDF. 2 המערכות שנציג כאן מצריכות רישום לחברת קידום אתרים לצורך פתיחת אתר בוורדפרס. המערכות הן פלאגינים של וורדפרס אותם ניתן להוריד באמצעות הדשבורד שלו, לאחר שביצעתם LOGIN.

WooCommerce למכירת מוצרים פיזיים

WooCommerce היא פלטפורמה ייעודית למוצרים הפיזיים. היא מספקת לכם טופס מן המוכן אשר בנוי כל כולו על טהרת המוצר הפיזי, כולל נתונים הקשורים למשלוח המוצר שנבחר, כמו מסי VAT, כתובת חיוב, ושיפינג. מחיר רכישת פלאג אין החנות אינו זול, ומתחיל מ- 250$ ארה"ב, אבל הפלאגין היחיד שמגיע בתשלום זה מכיל את כל מה שאתם צריכים בשביל לסחור במוצרים פיזיים, כולל ממשק שמאפשר לכם לגבות אשראי ללא פייפל או מנגנון סליקה חיצוני אחר. 

Easy Digital Downloads למכירת מוצרים להורדה

הממשק  מספר אחד למוצרי הורדה. השדות הדיפולטיים שלו מכילים אך ורק תכנים הקשורים להורדה, כמו כתובת אימייל, שם מלא, ופרטי חיוב, כולל כתובת חיוב (שלא תיעשה לחה שיפינג כמובן). הממשק מתחיל מ- 300$ אבל מגיע עם 5 פלאגינים שונים ולא עם פלאגין בודד כמו ב- WooCommerce, ביניהם יכולת הטמעה באמזון, ואפשרות להוספת שדות לטופס המכירה. 

שינוי טפסי החנויות

שינוי טפסי החנויות מצריך בדרך כלל שימוש בפלאגינים חיצוניים. ב- WooCommerce, הורדת שדות הקשורים למוצרים הפיזיים והשארת שדות הורדה בלבד לשם מכירת מוצרי הורדה ניתן להשתמש בפלאגינים חינם שעושים את זה אבל מניסיון צפויה חנות איטית ומסורבלת מעט, עם מיקומים על המסך בהם ניתן לראות את הגריעה של השדות בשל פריסתם שלא בצמוד זה לזה. לכן, מוצרי הורדה מומלץ מראש למכור רק עם EDD (Easy digital downloads). הרחבת EDD לחנות מוצרים פיזית (על ידי הוספת שדות) אפשרית גם היא אבל הפלאגינים שמיישמים זאת הם בתשלום נוסף. מה שכן, יעילותה של החנות תישאר מהירה גם אז ולכן זה עשוי להשתלם ברמה הטכנולוגית, אך כמובן שגם דבקות במקור, WooCommerce תהווה בחירה טובה במקרה כזה.
 
 
עשוי לעניין אתכם גם: מערכת CRM בעברית